Countess Kagkourii

   Γεια σου και πάλι Μέγα Ψώνιο(ν).Καλά δεν ήσουν τόσες μέρες που δεν σε ταλαιπωρούσα με το να γράφω τις βλακείες μου?Δεν ξέρω, αυτό θα φανεί υποθέτω από το τέλος της συγκεκριμένης ανάρτησης. Πήρες το όνομά σου από τον ΔΙΣΚΑΡΟ To Mega Therion του 1985 από τους προσωπικούς μου θεούς Celtic Frost. Ωραία εποχή τα 80ς. Έτσι δεν λένε όλοι όσοι τα έζησαν?Εγώ δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για αυτό, όντας γεννηθείς στις αρχές της δεκαετίας του 90.Ξέρω όμως(έχω διαβάσει δηλαδή) ότι το μέταλ στην Ελλάδα το 80 δεν ήταν πολύ διαδεδομένο. Τουλάχιστον όχι όσο είναι σήμερα.Θέλω να πω ότι προφανώς και υπήρχαν συγκροτήματα ελληνικά την δεκαετία του 80 και προφανώς και υπήρχαν και οπαδοί, αλλά σίγουρα η γνώμη της κοινωνίας για αυτούς ήταν περιθωριακή.Δεν θα καθόταν ένας μεταλλάς να συζητήσει με ένα καρεκλά-ακροατή ελληνάδικων.
  Στα 90ς η επιτυχία των Rotting Christ και η Power metal μανία που επικρατούσε στην χώρα μας έφεραν ακόμα περισσότερους μεταλλάδες αλλά και πάλι οι κόντρες ήταν εμφανείς με τους Ελληνάδες.Τουλάχιστον η ελληνική σκηνή αναπτυσσόταν ταχύτατα.
  Ζώ την 3η δεκαετία της ζωής μου εν έτι 2014 όπου η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί, κατεστημένα ρατσιστικά έχουν ως ένα σημείο πάψει να υπάρχουν τόσο έντονα,βιώνω μια κρίση (όχι μόνο οικονομική),παρατηρώ όμως παράλληλα να γίνονται μεγάλες συναυλίες ξένων συγκροτημάτων στην χώρα μου,την ελληνική σκηνή στο underground, και όχι μόνο, να ακμάζει και να βγάζει διαμάντια με ρυθμούς ταχύτερους και από ορυχείο της Σιέρα Λεόνε.Δηλαδή το μέταλ στην Ελλάδα υπάρχει(προφανώς σε μη συγκρίσιμο βαθμό με άλλα εκλεκτά είδη μουσικής όπως το λαϊκό ή το ποπ) και οι μεταλλάδες ειδικά στις φοιτητικές ηλικίες (και στις λυκειακές-βλέπε Thrashers United) είναι πολλοί και κυκλοφορoύν αναμέσά μας.Όλα αυτα γιατί σου τα γράφω αγαπητό μου blog(που και εσύ είσαι μια ζωντανή απόδειξη του βιωτικού μας επιπέδου)?Γιατί θέλω να διοχετεύσω την αγανάκτηση μου σε κάτι που θα είναι δημιουργικό.
   Με ρωτάς γιατί είμαι αγανακτισμένος τώρα.Γιατί αντιλαμβάνομαι ότι η νοοτροπία μερικών Ελλήνων δεν συμβαδίζει με την εποχή τους.Γιατί δεν γίνεται να είμαστε στην δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα (ναι καλα μετράω) και να υπάρχουν ακόμη εκδηλώσεις ρατσισμού(βαριά κουβέντα αλλά εγώ έτσι το εξέλαβα).Όταν μια παρέα 4 25ρηδων (2 αγόρια 2 κορίτσια) περνάει 3 η ώρα την νύχτα μπροστά σου με το αμαξάκι της( η παρέα) και τέρμα ελληνόφωνη μουσική (την αποκαλούμενη και σκυλάδικη) και σταματάνε για να σε κοροϊδέψουν για την metal αμφίεσή σου (αυτοί την νόμιζαν ροκ -μικρή σημασία έχει) και να σε ειρωνευτούν είτε για πλάκα είτε όχι, τότε δεν φέρονται ρατσιστικά?Στην αρχή θύμωσα πολύ γιατί το αντιλήφθηκα ώς μια επίδειξη μαγκιάς,μετά προβληματίστηκα για το αν γίνεται εν έτει 2014(το ξαναλέω) να κοροιδεύεις κάποιον για την αμφίεση του-ή για τις μουσικές προτιμήσεις του,ειδικά αν είναι μέταλ που ήταν πάντα περιθωριοποιημένο- και στο τέλος αγανάκτισα γιατί αντιλήφθηκα ότι αυτό μου είχε ξανασυμβεί στα 16 μου στο χωριό μου όταν με κοροιδεύανε για την μπλούζα Μaiden.Πες επαρχία εκεί δώσε ένα ελαφρυντικό,τώρα όμως στην Αθήνα από μεγαλύτερους μου(ε ναι 2-3 χρόνια) είναι πραγματικά αξιοσημείωτο.
   Για να κάνω τον συνήγορο του Διαβόλου( του  έκπτωτου αγγέλου,όχι της κατσίκας που θέλει ο χριστιανισμός να νομίζουμε για να τρομάξουμε-αυτή είναι άλλη ιστορία βλέπε Belial) ούτε οι μεταλλάδες είναι άγιοι.Δεν πάνε τα ελληνάδικα δεν γουστάρουν αυτή την νοοτροπία,δεν το κρύβουν,αλλά δεν θα πάνε μπροστά σε ένα κάγκουρα(προσβλητικό ή όχι εγώ υιοθετώ τον όρο για συγκεκριμένη μερίδα ατόμων με παρόμοια αμφίεση και προτιμήσεις) να τον ειρωνευτούν που ακούει Λαίδη(αυτή έπαιζε στο αμάξι νομίζω) ή κάποιον από το συνάφι της.Η ωριμότητα φαίνεται στην υλοποίηση των απόψεων σου και όχι στην διατύπωση.Οπότε την επόμενη φορά αγαπητή παρέα που θα δείτε εμένα ή κάποιον άλλο ''δικό μου'' να με ειρωνευτείτε για την έλλειψη ωριμότητας μου και να πείτε ότι μόνο οι Scorpions αξίζουν από αυτά που ακούω.Γιατί τόσα ξέρετε.
  Αγαπητό μου Ψώνιον νομίζω τελικά ότι άξιζε.Στην τελική ήταν από τις πιο ''food for thought'' αναρτήσεις μου και δικαιολογεί τον όρο blog.Με Celtic Frost ξεκίνησα,έτσι θα κλείσω.
1.Celtic Frost - Monotheist. Τώρα και για πάντα, καλλιτεχνικό δημιούργημα με την πραγματική έννοια της λέξης.Όχι όπως μας κάνουν να πιστεύουμε για άλλους τραγουδοποιούς.
2.Triptykon - Eparistera Daimones. Διέλυσες τους Frost δεν έπαψες όμως να διαλύσεις και το είναι μου.Τα Μελανά Χάσματα αργούν πολύ ακόμα?
3.Carnage - Dark Recollections. Αγαπώ αυτό  το Σουηδικό death metal.(old school όχι Goeteborg-ιές)

Σχόλια